HEJ ZANZIBAR OCH PROJEKTARBETE!

Hej på er!
Nu är det inte långt kvar innan jag drar till Afrika och Zanzibar! Detta kommer naturligtvis bli en höjdpunkt på  mitt projektarbete! Ska bli oerhört intressant, spännande och givande🙂 Med anledning av detta kommer även min blogg att byta skepnad ett tag framöver och bli en slags resedagbok där man båda kan följa min resa till Zanzibar och vad som händer där men även mitt projektarbete och hur det går framåt med det. Jag hoppas ni finner detta lika spännande och roligt som jag gör!

One thought on “HEJ ZANZIBAR OCH PROJEKTARBETE!

  1. Glad att se att du behöll den banner som jag tyckte var snyggare än den med kanoten, får mig att tro att jag kanske har någon smak:P Ha det så roligt på resan:)

Leave a Reply

