JAAA – ERNST WIGFORSS-stipendiet är mitt!

ÅHHH!! Lyckan av att få reda på att jag erhållit Ernst Wigforss-stipendiet på 7.500 kr för mitt projektarbete om biståndspolitik! Obeskrivligt. Just nu befinner jag mig i ett lyckorus utan dess like!! Var lite besviken över att inte få Palmestipendiet, trots att jag egentligen inte ens räknat med det så hade man ju ändå lagt ner en hel del tid och energi på ansökningen så nu känns det underbart att ha fått ett stipendie! Känns alltid som att jag aldrig lyckas få de där stipendierna eller andra saker jag söker… Men 2012 har verkligen varit fantastiskt hittils. Både att åka till Zanzibar, få stipendiet och dessutom har jag lyckats få både nytt extrajobb och ansökningsintervju på Liseberg. Känns som att resten av 2012 lär bli lika bra som hittils.

Utdelningen av stipendiet är den 30 januari och det känns helt okej att Jan Eliasson & Ingvar Carlsson medverkar. Två personer jag tycker är riktigt duktiga och som jag verkligen ser upp till!

Nu kommer resten av packningen att gå av bara farten. Vilken fantastiskt bra fredag den 13:e!

3 thoughts on “JAAA – ERNST WIGFORSS-stipendiet är mitt!

Leave a Reply

