HAKUNA MATATA!

Jag är på Zanzibar!! Helt overkligt men så härligt! Ända sedan vi landade på flygplatsen har allt varit ett virrvarr av intryck och känslor! Det är helt FANTASTISKT. Dagen har varit suverän. Efter en spännande bilfärd till hotellet blev det att vila ut, testa poolen, strosa runt på den kritvita stranden och vada ut i det turkosa havet. Mer perfekt än så kan  det nog inte bli. Känns som att varje ögonblick här på Zanzibar är som att vara med i ett vykort. Så vackert.

Kan även säga att jag är obeskrivligt pepp på att träffa svenska ambassaden samt att åka till Seaweed Center i Paje och allt annat intressant vi har framför oss!

Jag mår med andra ord som en kung. Det gör däremot inte internet härnere, utan det mår snarare som en snigel och därför kan mina planer på att blogga ganska regelbundet gå i stöp. MEN jag lovar att fota som en galning och självklart föra resedagbok så jag kan rapportera alla smaskiga detaljer när jag är hemma i kalla Sverige igen.

Hakuna Matata!

One thought on “HAKUNA MATATA!

Leave a Reply

