Charmen med att flyga

Snart dags att gå tillbaka till skolan igen. Konstigt. Fick mig dock att tänka på hur mycket tid jag spenderat på ett flygplan de senaste veckorna. När jag var liten älskade jag att flyga men efter att ha flugit i ca 11 timmar med 3 mellanlandningar inser jag att det nog mest var en illusion. Flyga är inte så förbaskat kul men visst är det lite charmigt ändå?

Man går på, gör sig bekväm i sitt säte, tar fram musik och lyssnar på och bara lutar sig tillbaka. Inte minst är dagens flygplansmat ganska charmig, speciellt när man sitter där med alla olika förpackningar och ska försöka lyckas äta när man har två andra passagerare bredvid sig. Då vet man att man är ute och flyger!

Leave a Reply

