VISITING THE BIG CITY

Så var det lov igen. Efterlängtat och väldigt skönt samtidigt som pressen ständigt är närvarande… Är det inte något med SSU så är det skolan. 4 april lämnar vi in vårt projektarbete, det kommer vara en dag av firande vill jag lova er! Projektarbetet är intressant och roligt stundtals men det är ett himla tragglande att sitta och skriva rapport. Det finns roligare sätt att spendera sin tid helt enkelt.


Jag började lovet med att åka till Stockholm. Först ut till Rönnebärga, Lidingö för partistödshelg anordnat av Palmecenter.  Helt okej, lärde mig en del men har väl varit på roligare kurser. På söndagen bar det av hem till Anna. Hon bor i Huddinge så det var trevligt att få  se en annan sida av Stockholm än innerstaden. I början av denna veckan åkte Anna till Egypten – själv fick jag nöja mig med att träffa Sara vilket inte var helt fel det heller. Åh, vilken fin människa! Slås av det varje gång vi träffas, få människor är så ärliga, roliga, spontana, uppriktiga och inspirerande som Sara är! Det blev ett bra slut på Stockholmsvistelsen i alla fall.

Igår var det projektarbetet som gällde för hela slanten. Känner ändå att jag börjar komma nån vart. Skönt. Idag blir det SSU för hela slanten, ska träffa lite folk och planera vår Frankrikeresa i vår! Ska bli hur kul som helst.

Leave a Reply

