LESS THAN IOO DAYS LEFT.

Mindre än 100 dagar kvar till studenten. Kan ni fatta?! Svårt att förstå – snart, snart är jag ute i fria världen. Det kommer bli fantastiskt samtidigt som jag inte har någon aning om vad som väntar! Men jag gillar det. Jag har alltid gillat nya, främmande saker. Utmaningar. För hur skulle världen vara utan alla utmaningar man ställs inför?

Veckan har varit helt okej. Stressen över allt som ska göras är dock fortfarande stor. Orkar inte en mer inlämning till… fast jag vet att jag kommer få skriva en hel del till innan jag är fri. Projektutkastet är nu inlämnat, drygt en månad kvar nu så det är bara att jobbar hårt. Arbetslinjen kommer vara mitt motto under mars.

Roliga grejer händer iaf på jobbfronten! Fått mer jobb på Kajskjul, najs det! Var även på vinprovning och personalmöte i måndags vilket kändes väldigt vuxet. Där inkasserade man lite fler vuxenpoäng. I tisdags var jag på den andra intervjun på Liseberg. Väntar nu på spänning om jag får jobb! Hoppas, hoppas!!

One thought on “LESS THAN IOO DAYS LEFT.

Leave a Reply

