THE END IS ONLY THE BEGINNING

Det är helt galet. Mindre än 3 veckor återstår innan jag tar studenten. Det känns som att jag pratat och försökt föreställa mig den dagen i en evighet samtidigt som tiden bara rusat iväg. Jag har i princip avslutat alla mina ämnen. En väldigt märklig känsla men samtidigt så upplyftande. Igår lämnade jag in min sista rapport under min gymnasietid. Helt fantastisk känsla.

På onsdag är det bal, känns väldigt konstigt det också. Tiden har verkligen bara flugit iväg och jag har knappt hunnit tänka på balen. Än mindre på det faktum att vi om en vecka drar till Alanya! Ska bli fett kul att åka med hela klassen! Vi kommer ha galet kul där nere och det kommer verkligen bli en superb uppladdning inför vår student!

Men även om det känns lite konstigt nu när allt börjar ta slut och friheten inte bara är något abstrakt ämne man pratar om så känns det också lite tomt.
Det är verkligen en helt ny fas av ens liv som snart ska påbörjas. Jag är supertaggad på det. Nytt jobb på Liseberg väntar och eventuellt blir det en sväng inom äldrevården också, det återstår att se. Hösten känns riktigt spännande.
Det lutar med all säkerhet mot en roadtrip i USA fullspäckad av häftiga kampanjer för Obama.En riktig drömresa som jag nog inte kan tacka nej till.           Det känns som  en once-in-a-life-time-experience.

Leave a Reply

