STHLM

Hej igen!

Det var ett tag sedan jag bloggade. De senaste veckorna har varit lite galna. Alltifrån att fixa med allt inför höstens USA-resa till att jobba och söka nya jobb inför hösten. Väldigt intensiv sommar samtidigt som jag också hunnit passa på att bara njuta och umgås med vänner.

Just nu befinner jag mig i Stockholm efter att ha tillbringat hela helgen på Bommersvik. Det var i princip första SSU-aktiviteten på hela sommaren. Har haft en liten SSU-dipp vilket gjort att det inte blivit så mycket SSU:ande. Det har dock varit skönt att få ta en paus och koncentrera sig på andra saker. Bommershelgen var i alla fall fantastisk och det är så skönt att få träffa alla vänner som befinner sig runt om i landet. Det om något inspirerar.

Imorgon har jag en riktigt spännande jobbgrej på G. Vi får se hur det går med den. Annars kommer min Stockholmsvistelse mest handla om att ta det lugnt och träffa vänner jag inte sett på länge. Sedan blir det hemresa till GBG på onsdag och jobb som vanligt!

Leave a Reply

