THE TIMES ARE CHANGING

Sommaren går mot sitt slut, så gör även mitt jobb på Liseberg. Just nu söker jag jobb för fullt men känner ändå ingen större press då jag dels jobbat hela sommaren men också för att jag ju snart drar till USA! På tal om resan har vi fått med ännu en resenär från Sverige vilket blir kul! Nu är snart allt boende bokat och även mina inrikesresor. Klart är att det blir en avstickare till Nashville för att hälsa på Jesper, men det blir också en tur till antingen Santa Barbara eller Chicago. Spännande blir det i vilket fall!

Det är en konstig känsla att skolorna börjar men man själv inte ska gå till någon. Konstigt men befriande! Än mer konstigt är det faktum att många av ens vänner nu lämnar för att hitta nya utmaningar och äventyr. På söndag flyttar Rebecca till Karlstad. Riktigt konstigt känns det. Jag har nog inte fattat det än men det kommer kännas tomt utan min vapendragare vid min sida. Vi får utnyttja den sista tiden som vi båda har kvar i Götet. Idag blev det Liseberg och härligt häng tillsammans. Och flytten ger ju faktiskt mig en anledning att besöka Karlstad. Det är ju alltid något.

One thought on “THE TIMES ARE CHANGING

Leave a Reply

