Snart bär det av!

Hej!

Det var ett rejält tag sedan jag bloggade. Har egentligen ingen bra ursäkt förutom att jag haft galet mycket (eller så har det känts iaf) att göra. Det har varit alltifrån möten, till jobb och planering av USA-resan. Däremellan har jag hunnit med en vistelse i Amsterdam. Fantastisk stad. Men nu börjar allt komma i sin ordning. Går på minst lika mycket möten som vanligt men jobbar inte lika mycket alls. Tanken är faktiskt att inte jobba särskilt mycket alls denna vecka. Fokus får ligga på SSU, USA och träffa vänner. Känns helt rätt.

Känns helt overkligt att jag om en vecka kommer befinna mig i Miami. Som jag längtar. Ska försöka uppdatera så gott det går när jag är där. Men om det inte blir här  så blir det definitivt på min nystartade blogg: swedesforobama
Där kommer jag, tillsammans med mina andra resekamrater att uppdatera flitigt kring vad som händer.

Leave a Reply

