Miami – imorgon är jag din!


Nu börjar det verkligen kännas. Imorgon åker jag till USA. Ytterligare en dröm som blir verklighet. Jag tror det är viktigt att man har den inställningen till livet. Inställningen att allt (eller iaf det mesta) går om man vill. Mina drivkrafter i livet har alltid varit att våga och ta vara på de möjligheter som ges. Möjligheten att åka över till USA, bila genom östkusten och kampanja för Obama var något jag inte kunde gå miste om. Med en dag kvar till avresa så känns det helt rätt. Om jag inte hade klickat hem de där flygbiljetterna för några månader sedan så hade jag definitivt ångrat mig resten av mitt liv.

Ett äventyr börjar imorgon och det ska bli så roligt, intressant och spännande. Folk frågar vad vi ska göra och vilka förväntningar jag har men för att vara helt ärlig så kommer jag mest ta allt som det kommer och inte minst passa på att njuta varenda sekund av det. Jag är helt säker på att jag kommer få med mig massa erfarenheter och nya lärdomar men framförallt kommer jag ha minnen för livet med mig hem i november.

 

One thought on “Miami – imorgon är jag din!

Leave a Reply

