Fri till slut.

det-kommer-aldrig-va-c3b6ver-fc3b6r-mig
Våren har kommit till Göteborg. Så fantastiskt på alla sätt. Men just nu är mitt liv fullspäckat. I onsdags blev det en snabbvisit till Stockholm. Ger mig så himla mycket energi att bara komma iväg ett tag, få gå häftiga Maktsalongen och hänga med fina människor. Idag var det första dagen på Liseberg. Och nästa vecka har jag tenta.

Men i augusti åker jag till Paris. Hurra för det!
Men framförallt: Håkan Hellström – I salute you!
Det senaste albumet kan vara något av det bästa och vackraste som gjorts.
Göteborgs stolthet levererar igen!

Leave a Reply

