Hej höst – hej nystart.

Tänker varje gång jag börjar skriva på ett inlägg att jag borde uppdatera mer. Men ändå verkar tiden rinna iväg och alla dessa måsten hinner ikapp en. Snart är det september och det har verkligen varit en fullspäckad sommar. Har inte riktigt känt att jag hunnit med allt det jag velat samtidigt som det också varit en fruktansvärt trevlig sommar. Mycket jobb har det blivit men även lite Almedalen, SSU-kongress, Paris och andra trevligheter här i stan.

Hösten har fram tills nu varit lite oklar. Jag har pendlat mellan att plugga, resa eller säsonga i Alperna. Men nu verkar det bli studier som gäller och det ser jag faktiskt fram emot. Studentlivet är himla roligt faktiskt och ska bli spännande att fortsätta MKV-programmet. Annars lär det bli fullt upp med Fairtrade och jagvillhabostad.nu till hösten.

Leave a Reply

